Doel van de zomervoorwaarden

De onderstaande regels zorgen er voor dat onze klant niet gedupeerd raakt doordat ‘spookklanten’ reserveringen aanvragen maar uiteindelijk niet komen opdagen. Overboekingen door te ruime reserveringen uitsluit. Er geen onduidelijkheid ontstaat in de registratie van de aanvragen en betalingen. De klant een voordeel brengt wanneer de klant een langere en duidelijke zomerperiode. Dit in tegenstelling tot de klant die voorlopig reserveert m.b.v. een voorschotbedrag en voorlopige datums.

  1. Uitsluitend schriftelijk het zomerverblijf aanvragen: Alle aanvragen verlopen uitsluitend via ons zomerreserveringsformulier.
    Er wordt gestreefd om alle aanvragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Dit kan uitlopen tot maximaal 1 werkweek.
  2. Een reservering is pas volledig en definitief bij een volledige pensionbetaling.
  3. Een “voorlopige” reservering is tot 31 mei definitief d.m.v. een aanbetaling van het voorschot + zomertoeslag.
  4. De klant die het volledige zomerverblijf + zomertoeslag in één keer betaalt hoeft geen extra administratiekosten te betalen.
  5. De klant met een voorlopige reservering heeft tot 31 mei bedenktijd om de juiste datum door te geven of te annuleren.
  6. Na 1 juni zijn de ontvangen gereserveerde datums definitief. Zo ook onze planning.
  7. Tot 31 mei wordt bij annulering van het verblijf 10 Euro aan administratiekosten ingehouden.
  8. Uitsluitend een schriftelijke goedkeuring per e-mail en uw eigen (aan)betaling zijn bewijsschriften voor een reservering.
  9. Tijdens de maanden juli en augustus is er geen last minute mogelijk.
    Er kan uiteraard wel telefonisch geïnformeerd worden naar een last-minute.
  10. Tijdens de zomerdrukte wordt een verblijf van minimaal 5 dagen gehanteerd.
    Met deze regel krijgen klanten met een langdurig verblijf voorrang.
  11. Geen restitutie wanneer het verblijf na het aangeven van de definitieve reservering korter wordt.
    Op deze manier voorkomen we overbodige royale boekingen.

Jaarlijks vallen mensen buiten de boot vallen door een late boeking.
Dit brengt veel teleurstelling met zich mee.

Voor vele is de zomervakantie een periode om naar uit te kijken. Dit geldt natuurlijk ook voor dierenhotel Alert. Omdat we in Nederland 6 weken massaal op vakantie gaan is helpen deze voorwaarden ons om een goede hondenbezetting te maken.

Copyright © 2022 Dierenhotel Alert